Tuesday, July 26, 2011

arghhhhhh!

so guys korang fham kan ape yg tulis kat atas tuh??cam gampang hari ni..bas sampai pukul 7:55 a.m aku plak terjage 7:47 a.m, damn!  actlly,aku kunci jam 6:30 a.m..tutup alarm hp,sambung tido balek.dalam ati,xpelah lambat lagi ni jap lagi lah bangun..sedar2 dah pukul 7:47..alaaaa,dah lambat dah ni asenye..cepat2 pegi mandi..abis mandi,aku boleh lagi kejutkan kakak bilik aku gosok kan tudung..xpela,dye bawu masok tapi dak bachelor,cam syue cakap..junior tua..buli2 ckit..bhahahaha...xdela..then syue kol...
syue : nad,ko kat mana ni?
aku : wei,syue..aku bawu nak pakai baju ni..
syue : tu lahh ko..lain kali tido bilik kitaorang..
aku : ko tolong amik kasot hijau aku tu..
syue : aku dah dalam bas dah ni..ko cepat la sikit.

                              beberapa minit kemudian....

syue: nad ,bas dah jalan...
aku : lah yeke =( xpela..korang g lah dulu..

pengajajaran : kalau dah kunci jam tu..bangn je lah,nur nadia...

No comments:

Post a Comment